Antena 3 CNN Economic Plățile cu cardul și sistemul Home Bank de la ING, indisponibile pentru mai mulți clienți ai băncii 

Plățile cu cardul și sistemul Home Bank de la ING, indisponibile pentru mai mulți clienți ai băncii 

<1 minut de citit Publicat la 14:33 17 Ian 2019 Modificat la 14:33 17 Ian 2019
o_1d1dsqs1jbu1es4om91kald178.jpg

Serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul au fost indisponibile, joi, timp de aproximativ o oră, pentru o parte dintre clienţii ING, a anunţat joi banca pe propria pagină de Facebook.

"Pentru moment, serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul sunt indisponibile pentru o parte dintre utilizatori. Lucrăm la remedierea acestei situaţii şi vom reveni cu veşti imediat ce acestea devin funcţionale", potrivit informării ING Bank.

Datele ING arată că banca are 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce folosesc servicii digitale.

Şase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash. 83% din logările în HomeBank sunt realizate de pe mobil. Un client se loghează lunar în medie de 18 ori/lună şi face 5 plăţi/lună. 

 

 

×
Etichete: ING
x close