Penny Market a implementat un program de creştere a venitului minim net disponibil pentru angajaţii din cele 244 de magazine şi cele trei centre logistice din ţară, mărind la 2.000 de lei venitul de intrare în companie, a anunţat, miercuri, retailerul.
Astfel, începând cu 1 august 2019, orice nou angajat al companiei, precum şi angajaţii actuali, primesc un venit minim net de 2.000 de lei ce include şi bonurile de masă.
„Angajaţii noştri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele de business. Suntem conştienţi că ei vor veni cu plăcere şi motivaţie la locul de muncă doar dacă reuşim să rămânem competitivi la nivel de piaţă şi dacă oferim o paletă largă de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât şi personal. Mărirea venitului minim net la 2.000 de lei face parte din strategia noastră de retenţie şi a presupus eforturi considerabile”, a declarat Daniel Gross, director general Penny Market.