Antena 3 CNN Economic Suma fabuloasă pe care o dau publicitarii, ca să-ţi "citească" gândurile

Suma fabuloasă pe care o dau publicitarii, ca să-ţi "citească" gândurile

<1 minut de citit Publicat la 14:58 19 Noi 2015 Modificat la 14:58 19 Noi 2015
reclama.jpg
Foto: www.notchcommunications.com
Cercetarea reacţiilor consumatorului, atunci când vede o reclamă, prin tehnici de neuromarketing poate costa până la 15.000 de euro, a declarat Adina Nica, managing partner în cadrul Open-I Research, companie de cercetare de marketing, informează Wall-Street.ro.
 
“Neuromarketingul este cercetare neuronală şi o consider următorul nivel în a înţelege şi anticipa reacţiile oamenilor la anumiţi stimuli. Mai exact, este ce se întâmplă în creierul omului când vede sau aude anumiţi stimuli”, a explicat Nica.
 

×
Etichete: reclama
x close