''Vrem să promovăm circuite de trasee. Lucrăm acum la circuitul peşterilor. România are peşteri extraordinare, care sunt prea puţin cunoscute. Circuitul peşterilor, circuitul salinelor (...), avem foarte multe saline: Slănic Prahova, Praid, Slănic Moldova şi atunci ne-am gândit să facem un circuit al salinelor pentru că sunt doritori. E turism de nişă, evident. Circuitul castelelor, în care se încadrează şi Târgoviştea.
Vrem să facem un circuit al castelelor unde a stat Vlad Ţepeş. Poate fi un produs care atrage turişti. Avem Delta Dunării, rezervaţie unică în lume, nu numai în Europa. Mi-a prezentat preşedintele Consiliului Judeţean de acolo dorinţa de a avea un brand al Deltei Dunării'', a precizat ministrul Maria Grapini, informează Agerpres.
Acest tip de promovare ''mult mai ţintit, pe produse'' poate atrage mai mulţi turişti, a adăugat Maria Grapini.