![in coreea de nord 30 de elevi care s au uitat la seriale sud coreene au fost executati in public in coreea de nord 30 de elevi care s au uitat la seriale sud coreene au fost executati in public](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/19/in-coreea-de-nord-30-de-elevi-care-s-au-uitat-la-seriale-sud-coreene-au-fost-executati-in-public-913415.jpg)
După 20 de ani deține în portofoliu branduri dintre cele mai importante la nivel mondial, precum Ferrari sau Dior, și are o cifră de afaceri de 300.000 de euro.
Are acum o echipă de 25 de angajați și 2.500 de echipamente de lucru, cu care realizează lunar 10.000 de imprimerii și 1.600 de broderii e zi.
Povestește însă că a avut nenumărate provocări, de la angajați neserioși sau clienți care nu i-au mai plătit lucrările, până la munca la negru și concurența neloială din industria ușoară.
S-a încăpățânat să le depășească și, mai mult decât atât, s-a încăpățânat să își transforme afacerea într-un brand.
Aflați, din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool, cum a reușit să ajungă în top, dar și ce sfaturi are Liviu Ionescu pentru tinerii care își doresc să înceapă un astfel de business.