CNADNR a anunţat că în perioada 1 iulie - 31 octombrie este redeschisa circulaţia pe drumul naţional DN 7C - Transfăgărăşan. Tot CNADNR ne spune ca Transaplina ramane inchisa - acesta fiind un proiect care exemplifica perfect sintagma cu tiganul care s-a inecat la mal.
Nici proiectul autostrazii Comarnic-Brasov, cu care ne-am racit mult gura in ultima vreme nu mai avanseaza, aici potrivindu-se proverbul "boala lunga, moarte sigura". Dupa multe angajamente si promisiuni pompoase CNADNR nu mai da acum un termen pentru finalizarea tronsonului, si spune ca va mai dura ceva pentru ca obtinerea finantarii este un proces "laborios".
Cunm să nu fie dificila finantarea cand proiectul costa aproape dublu decat ar trebui sa coste?
Tronsonul Comarnic Brasov a fost bugetat la 28 de milioane de euro pe kilometru la care daca adaugam dobanzile depasim 40 de milioane de euro pe kilometru.
CNADNR e o instituie de interes national strategic, pacat ca e doar in teorie asa si nimeni nu-i intreaba de realizari sau ii trage la raspundere pentru lipsa de performanta.