Transmiterea indexului la Hidroelectrica se face, în mod obişnuit, în perioada 24-28 a lunii, mai puţin în februarie, când perioada se schimbă.
În februarie, citirea şi transmiterea indexului Hidroelectrica se va face mai devreme, potrivit unui anunţ al companiei postat pe Facebook, dar şi în aplicaţia iHidro.
Indexul autocitit al Hidroelectrica poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.
Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.
Compania Hidroelectrica are în prezent aproape 600.000 de clienţi.
Hidroelectrica anunță modificări la transmiterea indexului pentru februarie
Pentru luna februarie, perioada de citire a indexului la Hidroelectrica se face în intervalul 22-26 februarie 2024, pe parcursul a cinci zile.
"În luna februarie, preluarea autocitirilor se realizează în intervalul 22.02.2024 - 26.02.2024.
Vă punem la dispoziție următoarele modalități prin care ne puteți comunica indexul:
- Apel gratuit la numărul 0800 800 359
- Aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
- Portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire”, se arată într-un anunț al companiei de pe Facebook.
Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat aplicația de mobil pentru cei aproape 600.000 de clienți ai săi.
Aplicația se numește iHidro și este disponibilă atât în App Store, cât și în Google Play.
Aplicaţia Hidroelectrica, iHidro, îi ajută pe clienţii companiei, printre altele, să-şi plătească facturile mai rapid, dar şi să vadă istoricul facturilor, să consulte soldul sau să transmită indexul lunar.
Aplicația iHidro se poate descărca din Google Play Store sau App Store, în funcție de sistemul de operare.
În luna februarie, preluarea autocitirilor se realizează în intervalul 22.02.2024 - 26.02.2024. Vă punem la dispoziție...
Publicată de Hidroelectrica pe Luni, 5 februarie 2024