Antena 3 CNN Economic Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna august 2023

Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna august 2023

Milena Niță
2 minute de citit Publicat la 04:00 23 Aug 2023 Modificat la 11:48 24 Aug 2023
contor index pixabay geralt
Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna august 2023 Sursa foto: pixabay.com/geralt

Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.

Perioada de citire a indexului la Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 iulie 2023, adică începând de joi, pe parcursul a cinci zile.

"Perioada de transmitere a indexului pentru clienţii companiei Hidroelectrica se face în perioada 24-28 august.

Indexul autocitit poate fi comunicat în intervalul amintit al lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit)", a precizat consilierul președintelui directoratului Hidroelectrica, Bogdan Buciu, marţi, pentru Antena3.ro.

Astfel, citirea şi transmiterea indexului la Hidroelectrica rămâne şi acum în perioada cunoscută, o situaţie specială fiind doar în luna februarie.

Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.

Citeşte şiFacturile Hidroelectrica, calculate diferit după consum. Tabelul care îţi arată câţi bani plăteşti după plafonarea preţurilor

Compania Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi.

Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. 

Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare. 

Iată modele de cereri: FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS

Vezi şiModel de declaraţie pentru compensarea facturilor la curent. Cine sunt românii care primesc bani pe cardul de energie

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

×
x close