În schimb, furnizarea de gaze naturale, energie electrică şi servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operaţiuni, arată un comunicat al companiei.
În această perioadă, clienţii Engie vor avea la dispoziţie alte mijloace alternative de contact, online şi fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relaţii cu clienţii sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.
Pentru urgenţe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienţii pot apela, în continuare, serviciul Urgenţe non-stop specificat pe factură.
Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape, precizează compania.
De asemenea, în perioada respectivă, Engie România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie.
Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise.
Plăţile efectuate de clienţi în perioada 1 - 22 ianuarie vor fi recepţionate de companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia şi în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.
"Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil.
Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.
Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice importante, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie.
În intervalul 12 - 22 ianuarie, accesul în contul de client şi în aplicaţia mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum şi programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere", se mai spune în comunicat.
Engie România şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste două milioane de clienţi, potrivit agerpres.ro.