Sunt aproape 12 luni de când mâinile ei creează cu dibăcie bijuterii de lux. Lucrate 100% manual, colierele, cerceii și brățările poartă o parte din sufletul ei. Nu a căutat de la început să facă o afacere din asta, ci, din contră, a vrut doar să se poată relaxa făcând ceea ce îi place. Dar, ușor, ușor, bijuteriile ei au început să fie din ce în ce mai apreciate și astfel cererea a creat un business. Deși spuneam că avea experiență în antreprenoriat, Rodica a avut suficiente provocări noi și cu acest start-up. Una dintre cele mai mari a fost să găsească o echipă competentă care să poată transpune în on-line viziunea ei. Practic, să îi digitalizeze business-ul. Provocări au fost și cu asigurarea investiției. A trecut prin două experiențe cu proiecte pentru accesarea fondurilor europene, făcute chiar de consultanți, dar au fost un eșec. Nu s-a descumpănit însă și a treia oară a scris chiar ea proiectul și a și primit banii. Cum i-a convins pe evaluatori să îi acorde credit aflați din interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool.