Apoi prietenele, care tot împrumutau piese vestimentare de la ea, i-au dat curaj pentru a începe un business în aceasta direcție. De altfel Cristina, doctor în economie, spune că asta este și cea mai sigură cale către succes a unei afaceri. Să se nască din cerere.
Dar parcursul antreprenorial cu ia românească a fost ușor atipic, pentru că a ales să devină cunoscută mai întâi în afara granițelor țării și mai apoi în România. Deși mult mai costisitor acest parcurs, antreprenoarea consideră banii investiți pentru a urca ia pe cele mai cunoscute podiumuri de modă din lume ca fiind buget de marketing.
Un aspect extrem de important dacă îți dorești să creezi un brand. A știu exact care îi sunt așteptările, dar asta și pentru că a știut să aprecieze corect piața, un aspect mai puțin luat în calcul de către cei care îsi îndreaptă atenția către antreprenoriat.
Tot ea spune, și din experiența acumulată ca mentor, că cele mai multe afaceri mor în primii 3 ani, pentru că sunt gândite în pași mici.
Care sunt principiile care stau la baza unui business sănătos, dar și întreaga poveste a Cristinei Chiriac, cea care a primit în urma cu 10 ani din partea Uniunii Europene titlul de ambasador al antreprenoriatului feminin, le aflați din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool.