Antena 3 CNN Conținut plătit Conectare la valorile autentice, gusturile bune și tradițiile satului românesc, în ediția a doua a Festivalului Suflet de România

Conectare la valorile autentice, gusturile bune și tradițiile satului românesc, în ediția a doua a Festivalului Suflet de România

Georgiana Adam
3 minute de citit Publicat la 10:30 03 Mai 2024 Modificat la 19:24 07 Mai 2024

Evenimentul inițiat de Profi a adus la un loc, pe lângă producătorii locali, ateliere cu meșteșugari iscusiți, un cinematograf cu filme românești, dansuri populare, concerte, dar și o caravană medicală în cadrul căreia 30 de medici și cadre medicale din Timișoara au oferit consultații gratuit.

Startul oficial a fost dat după un tur al micilor producători și al artizanilor realizat de Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei României, Principele Radu, mai multe oficialități și autorități centrale și locale și de Călin Costinaș, Director General adjunct Profi, alături de Gabriela Sîrbu, Corporate Sustainability Director, Profi. Aceștia au trecut prin toate zonele de activare din interiorul festivalului, care au avut nume care amintesc de satul românesc traditional, de la Ulița Copiilor, trecând prin Târgul Satului și Hanul Târgoveților, până la Drumul Artizanilor. Mai multe organizații neguvernamentale susținute de Profi în misiunea lor de a face bine au fost prezentate în festival, oferind tuturor celor interesați detalii și exemple concrete de implicare în Cultură, Educație, Sănătate, Mediu, Sport, Inovație și Comunitate, mai precis în cei șapte piloni de CSR spre care se îndreaptă susținerea Profi, cel mai mare retailer creat și crescut în România.

„Avem un cadru încărcat de istorie, Domeniul Regal Săvârșin, un moment în care reunim mii de oameni aici pentru a se conecta unii cu alții, cu organizații care fac bine zi de zi și pe care ne mândrim să le susținem și noi, aducând la un loc mici producători, meșteșugari în ateliere deschise pentru toate vârstele, tradiții și muzică bună care să ne ajute să ne simțim bine împreună. La final, toate aceste experiențe frumoase dau energie pentru a face și mai mult și pentru a crede în România bună în care fiecare dintre noi să pună suflet în continuare”, spune Gabriela Sîrbu, Corporate Sustainability Director al Profi.

foto: Gabriela Sîrbu, Corporate Sustainability Director al Profi

În a doua ediție a festivalului Suflet de România, pe 27 și 28 aprilie, participanți din toate colțurile țării, dar și străini au avut ocazia să descopere și altfel de experiențe pe care le are de oferit țara noastră. Mii de persoane au luat parte inclusiv la ateliere potrivite pentru toate vârstele, de la pictat și cântat la olărit și împletit coronițe din flori. Duminică, de Florii, vizitatorii au fost întâmpinați cu surprize și la orele amiezii a format o horă impresionantă, în fața scenei, alături de artiști și organizatori.

Pe parcursul celor două zile de festival, pe scena Suflet de România au cântat Narcisa Suciu, Vasile Șeicaru, Romulus Cipariu, Ducu Bertzi și Florin Chilian. Alături de ei au putut fi admirați artiștii de la Piano Viollin Duet, ansamblurile Băgrinul, Bihor și Valea Mureșului.

Festivalul a fost gândit de Profi ca un eveniment care încurajează comunitatea să se conecteze la valorile autentice, la gusturile bune și tradițiile satului românesc. Inițiativa este parte a acordului tripartit “Creștem Comunități”, semnat de către Asociația Casa Majestății Sale, Universitatea de Științele Vieții “Mihai I” din Timișoara și lanțul de magazine Profi, pentru susținerea producătorilor locali și conservarea artizanatului autentic și tradițional românesc.

Participarea la festivalul Suflet de România a fost gratuită.

Tradiție pentru susținerea producătorilor locali

Pentru Profi implicarea în comunitate este o tradiție căreia îi dedică timp și resurse, inclusiv Raftul cu Bunătăți Locale, cel mai amplu program de susținere a micilor producători locali artizanali. Dincolo de prezența la Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele selectate Profi, micii producători locali își spun poveștile și își prezintă oferta și pe cea mai amplă platformă națională de promovare a lor, Via-Profi.ro, prin intermediul căreia oricine poate porni într-o călătorie plină de savoarea gusturilor din România.

Cu 28.000 de angajați în mai bine de 1.713 de magazine proprii si Partener prezente în peste 850 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România.

×
Etichete: advertorial
x close