Antena 3 CNN Economic Conținut plătit TOP 10 deviceuri şi accesorii care îţi uşurează munca la birou

TOP 10 deviceuri şi accesorii care îţi uşurează munca la birou

Lucrul la birou nu trebuie să fie o corvoadă, ci dimpotrivă. Indiferent dacă lucrezi de acasă sau de la sediul unei companii, confortul trebuie să primeze când vine vorba de timpul petrecut la muncă.

top 10 deviceuri si accesorii care iti usureaza munca la birou
TOP 10 deviceuri şi accesorii care îţi uşurează munca la birou
de Georgiana Adam    |    13 Iun 2024   •   10:48

Din fericire, o mulţime de device-uri şi accesorii îţi fac viaţa mai bună la birou. Trebuie doar să le alegi pe cele potrivite.

Iată TOP 10 device-uri şi accesorii care te ajută să munceşti cu spor la birou

Căşti wireless. Căştile fără fir sunt utile în meetinguri şi call-uri la birou, dar şi dacă vrei să asculţi muzică sau podcasturi. Achiziţionează AirPods de la Altex ca să ai parte de cea mai bună experiență cu un astfel de device. AirPods funcţionează cu aproape orice telefon de generaţie nouă, indiferent de brand.

Mouse. În cazul în care lucrezi pe laptop, mouseul îţi va fi de un real folos. Cu un mouse vei naviga mai uşor, atât în aplicaţii, cât şi pe motoarele de căutare. Bineînţeles, modelele wireless sunt cele mai fiabile şi uşor de folosit.

Mousepad. Mouseul nu va funcţiona uşor fără un mousepad care să facă mişcările mai line. Vestea bună e că găseşti o mulţime de modele de mouse pad la preţuri accesibile, atât online, cât şi în magazine.

Baterie externă. Bateria externă îţi va încărca deviceurile preferate rapid, fără să fie nevoie să le laşi pe birou. Poţi lua bateria externă cu tine atât la birou, cât şi la masă, în maşină sau oriunde altundeva trebuie să mergi.

Agenda. Agenda poate părea un accesoriu din vremurile trecute, însă acest lucru e departe de adevăr. O agendă bine structurată încă te poate ajuta să îţi organizezi timpul mai bine şi să notezi lucrurile importante, fie de la job, fie din viaţa de zi cu zi.

Creion mecanic. Ca să scrii uşor în agendă, pe post-its sau chiar pe coli de hârtie, creionul mecanic îţi este aliat. Acesta are avantajul de a-ţi permite să ştergi uşor când greşeşti.

Post-it. Hârtiile de tip post-it sunt cea mai bună opţiune când vrei să notezi lucruri importante. Foloseşte-le la birou ori de câte ori ai nevoie şi lipeşte-le pe rama monitorului, pe masa de lucru sau chiar pe agendă.

Sticlă de apă reutilizabilă. O sticlă cu apă reutilizabilă e un accesoriu de bază atât la birou, cât şi în alte activităţi, de la sport şi până la plimbări. Astfel, îţi poţi lua cu tine băuturile preferate, de la apă la ceai sau suc. Mai apoi, sticlă se va reumple uşor de la dozatorul de apă sau cel de cafea.

Ochelarii de protecţie pentru calculator. Sănătatea ochilor tăi trebuie să fie o prioritate, de aceea e bine să cumperi o pereche de ochelari cu filtru de protecţie împotriva luminii albastre, dacă nu ai deja una acasă. Poartă ochelarii cu filtru de protecţie ori de câte ori stai la calculator, laptop sau pe telefon.

Dopuri de urechi. Dacă ai nevoie de linişte ca să desfăşori anumite taskuri la birou, foloseşte dopuri de urechi. Au un preţ prietenos şi se găsesc uşor, în farmacii, drogherii, supermarketuri sau chiar la retailerii online.

Din trusa de produse pentru birou nu trebuie să-ți lipsească o agendă, ochelarii de protecţie pentru calculator, dopurile de urechi, accesoriile pentru laptop şi telefon şi sticla de apă reutilizabilă.

×
Subiecte în articol: advertorial
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Parteneri
Ciolacu le răspunde șoferilor supărați pe Ordonanța 84
x close