Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Cocorico Original: inovație în industria cărnii de pui

Cocorico Original: inovație în industria cărnii de pui

În 2020, când pandemia făcea ravagii, iar carnea de pui la prețuri de dumping importată din Polonia inunda piața cu produse de proastă calitate, grupul AAylex s-a încăpățânat să demonstreze că se poate și altfel.

o_1f5d5ef4b1bvf1kqr1c6p14idvhqb.jpg
de Georgiana Adam    |    11 Mai 2021   •   10:53

”În mod obișnuit, în industrie, pentru realizarea compoziției omogene se foloseau în mod curent conservanți, aditivi, nitriți, nitrați etc.” declară Bogdan Stanca, CEO AAylex. Cu toate acestea, sub brandul Cocorico, grupul AAylex a demonstrat că există o metodă mai bună pentru a realiza același tip de produs, că grija pentru consumator și pentru natură pot duce la inovații în materie de proces și pot rezulta într-un produs 100% natural, cu un gust bogat, apreciat atât pe plan național, cât și internațional.

În 2020, când pandemia făcea ravagii, iar carnea de pui la prețuri de dumping importată din Polonia inunda piața cu produse de proastă calitate, grupul AAylex s-a încăpățânat să demonstreze că se poate și altfel. Fără a face rabat de la cheltuieli sau a reduce personalul pentru a reduce pierderile apărute în urma situației internaționale ce a afectat atât cumpărătorii individuali, cât mai ales domeniul HoReCa, brandul Cocorico a lansat Cocorico Original - The Cleanest Chicken Sausage.

Bineînțeles, acest proiect și-a văzut doar finalizarea în 2020 când a fost deschisă o nouă facilitate de producție cu peste 200 de angajați. Aceasta a fost încununarea a 2 ani de cercetare și a unei investiții de peste 15 milioane de euro. Facilitatea s-a încadrat în standardele ridicate de tehnologizare și bio-securitate a grupului, primind certificare SGS. Acest tip de certificare internațională garantează faptul că în întreg procesul de realizare a cârnaților Cocorico Original, de la creșterea animalelor până la procesarea finală a produselor, au fost utilizate doar ingrediente naturale, de cea mai bună calitate.

După testarea pieței autohtone, dar și a celei internaționale la începutul anului 2021, Cocorico Original a fost lansat pe piață începând cu luna martie. Succesul de care se bucură deja produsul și condițiile actuale de piață (adică grija sporită a consumatorilor pentru produse naturale) indică posibilități foarte ridicate ca în anul curent grupul AAylex să înregistreze o cifră de afaceri cel puţin la fel de mare ca în 2020, adică peste 651 milioane lei.

×
Cele mai noi știri
Parteneri
x close