Antena 3 CNN Economic Companii Zara obţine profituri în creştere cu 68%, după extinderea pe piaţa asiatică

Zara obţine profituri în creştere cu 68%, după extinderea pe piaţa asiatică

<1 minut de citit Publicat la 18:20 24 Sep 2010 Modificat la 18:20 24 Sep 2010
Zara obţine profituri în creştere cu 68%, după extinderea pe piaţa asiatică

Inditex, compania care deţine brandul Zara, a întrecut orice estimări după ce a raportat o creştere cu 68% a profiturilor în prima jumătate a anului.

Grupul spaniol a anunţat că profiturile au crescut la 628 milioane de euro, graţie extinderii agresive. Vânzările nete ale grupului au crescut şi ele cu 14%, până la 5,5 miliarde de euro.

Grupul a evidenţiat expansiunea în Asia ca fiind decisivă în obţinerea acestei creşteri, în particular intrarea pe piaţa din India, unde au fost deschise trei magazine Zara în al doilea trimestru.

Inditex a spus că 15% din totalul vânzărilor vin din Asia, în creştere de la 12% anul trecut.

Inditex mai deţine brandurile Bershka, Massimo Dutti şi Pull & Bear.


×
x close