Sunt două mărci rivale, dar vânzările sunt de sute de miliarde de dolari. Sute de milioane de oameni consumă aceste băuturi răcoritoare, chiar dacă nu ştiu de fapt ce beau.
Potrivit unor oameni de ştiinţă care au testat în laborator diferenţele dintre Pepsi şi Coca Cola, rezultatele sunt uimitoare: "Pepsi are mult mai mult zahăr decât Cola, şi are o aromă fină de citrice. Atunci când cineva bea pentru prima dată Pepsi va avea un gust al băuturii mai accentuat", spune americanul Malcom Gladwell, citat de
Business Insider.
Războiul dintre cele două mărci faimoase de răcoritoare se dă în continuare pe cei "indecişi" care încă nu şi-au dat seama de diferenţa dintre cele două băuturi răcoritoare.
Ca să vedeţi o mică diferenţă, trebuie să ştiţi că Pepsi are mai mult zahăr, calorii şi cafeină, dar Cola are mai mult sodiu.
Mulţi însă nu se lasă tentaţi de gust, ci de modul în care cele două companii şi-au promovat produsele, iar aici Coca Cola a câştigat teren prin campaniile publicitare inteligente.
Recent compania Coca Cola a recunoscut că trebuie să ia o poziţie fermă în ceea ce priveşte obezitatea, iar vreme de 126 de ani, compania a negat vehement speculaţiile potrivit cărora băutura ar conţine ingrediente care pun în pericol sănătatea oamenilor, sporind gradul de obezitate.
“Se vorbeşte mult despre obezitate. Noi vrem să luăm parte la această conversaţie”, spune Stuart Kronauge, directorul general Coca-Cola din America de Nord.