În perioada sărbătorilor firmele de curierat lucrează la capacitate maximă şi fac apel la clienți pentru a se înarma cu răbdare.
Unele dintre ele au pus bazele unui program de fidelizare în cazul în care coletul este livrat cu întârzieri mari.
În acest caz, oamenii primesc anumite vouchere în valoare de 50 de lei, iar sumele le sunt rambursate.
Şi easybox-urile sunt ocupate la capacitate maximă în această perioadă, iar firmele de curierat fac apel la clienți să meargă să îşi ridice la timp coletul pentru a face loc altor pachete ce urmează să fie livrate în toată ţara, notează observatornews.ro
"Vă rugăm să fiți înțelegători în această perioadă foarte aglomerată pentru firmele de curierat! Datorită volumului mare de solicitări, se pot ivi situații în care:
- Întârzie preluarea coletelor
- Întârzie livrarea coletelor
Firmele de curierat lucrează la capacitate maximă iar echipele noastre intervin de fiecare dată când ni se semnalează o întârziere", este mesajul lansat în această perioadă de o firmă de curierat.