Scrisoarea către angajaţi, semnată de directorul general al Vodafone Germania, Jens Schulte-Bockum, nu menţionează numărul de posturi care urmează să fie transferate în România şi în India.
"Presiunea comercială creşte", iar reglementarea la nivelul industriei "este ostilă investiţiilor de ani buni", a scris Schulte-Bockum.
De asemenea, Vodafone va reduce salariile entry-level şi va înfiinţa un centru de servicii pentru clienţi, a adăugat şeful Vodafone Germania.
Vodafone România este al doilea operator local de telefonie mobilă, cu 8,122 milioane de clienţi la finele anului 2012.
Vodafone a extins recent activitatea centrului tehnic de la Bucureşti, acesta monitorizând, de la 1 aprilie, incidentele de reţea pentru serviciile de voce şi date furnizate de reţelele grupului britanic din şapte ţări din Europa, inclusiv România. Centrul, denumit Danubius Network Operations Center, şi-a început activitatea în iulie 2011, când a început monitorizarea operaţiunilor reţelelor Vodafone din Italia şi România, urmate de subsidiarele din Grecia şi Germania.
De la 1 aprilie, activitatea Danubius, unde lucrează peste 250 de ingineri, include şi reţele Vodafone din Olanda, Cehia şi Albania.