Adidas, a doua mare companie de produse sportive din lume, a declarat că a înregistrat un record în vânzări anul trecut, în special datorită Cupei Mondiale şi a revenirii economiei din 2010, relatează
BBC.
Vânzările corporaţiei au crescut cu un procent de 9%, atingând sume de 12 miliarde de euro, iar aceasta a reuşit să facă mai puţine reduceri şi şă menţină preţurile ridicate pentru un interval mai mare de timp.
Reebok, brand subsidiar al companiei Adidas, a înregistrat de asemenea o creştere de 15% în vânzări, în toate regiunile.
"Nu numai că am făcut faţă, dar am depăşit toate aşteptările iniţiale pe care le-am avut pentru acest an. Ne-am întrecut toţi concurenţii majori, obţinând un record de 12 miliarde de euro în vânzări. Prin urmare, sunt mândru să anunţ că grupul nostru este într-o formă fantastică", a declarat Herbert Hainer, şef executiv la Adidas.