Antena 3 CNN Economic Companii Toyota devine sponsor principal al Jocurilor Olimpice, după ce a semnat un contract în valoare de aproximativ un miliard de dolari

Toyota devine sponsor principal al Jocurilor Olimpice, după ce a semnat un contract în valoare de aproximativ un miliard de dolari

<1 minut de citit Publicat la 13:34 13 Mar 2015 Modificat la 13:34 13 Mar 2015
fff_bankonthis_101514.jpg
Foto: foxnews.com
Constructorul de automobile Toyota devine partener global al Jocurilor Olimpice, după ce a semnat un contract de sponsorizare în acest sens, în valoare de aproximativ 1 miliard de dolari, informează AP.

Contractul este valabil inclusiv pe perioada Jocurilor Olimpice din 2024.

Astfel, Toyota este prima companie producătoare de maşini care urcă în topul sponsorilor principali ai acestei competiţii sportive.

Deşi reprezentanţii companiei au refuzat să dezvăluie suma pentru care s-a încheiat contractul cu Comitetul Olimpic Internaţional, presa din Japonia relatează că Toyota va plăti 835 de milioane de dolari.

Toyota devine astfel cea de-a treia companie japoneză care sponsorizează Jocurile Olimpice, după Panasonic şi Bridgestone.

Printre sponsorii principali ai Jocurilor Olimpice se numără Coca-Cola şi McDonald's.

×
x close