Telekom România a demarat un proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, iar în perioada 5-8 mai site-ul şi aplicația My Account nu vor fi accesibile, scrie Capital.
''Această iniţiativă are ca scop îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri. Totodată, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren, care vor putea, astfel, să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitarilor clienţilor noştri.
Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 şi 8 mai 2017, anumite operaţiuni precum plăţi de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opţiuni sau alte activităţi similare şi de comenzi pot fi afectate. Aceste operaţiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicaţiei MyAccount sau al site-ului telekom.ro'', au spus reprezentanții companiei.