Sursa a arătat că Opel a convenit cu General Motors o strategie care începe cu reducerea programului de lucru pentru mai multe mii de angajaţi, măsură anunţată deja la începutul acestei săptămâni.
Potrivit publicaţiei germane, GM a dat Opel un obiectiv clar de reducere a forţei de muncă cu 30%, dar preşedintele GM Europe, Steve Girsky, a dezminţit informaţia.
"Nu există o astfel de strategie. Nu este adevărat că Opel intenţionează să reducă numărul de locuri de muncă în Germania", a spus Girsky.
GM a înregistrat anul trecut pierderi de 747 milioane de dolari generate de operaţiunile din Europa, care includ şi marca Vauxhall din Marea Britanie, în condiţiile în care problemele economice au afectat vânzările de automobile în regiune.
În Europa, producătorii auto au un excedent de 10 fabrici, având în vedere că cererea pentru vehicule noi este în continuă scădere.
"Informaţia că Opel vrea să reducă o treime din numărul angajaţilor din Germania este falsă. Este iresponsabilă pentru clienţi, dealeri şi cei 40.000 de angajaţi. Articolul din Bild ne afectează Brandul şi ne pune afacerile în pericol", se arată într-un comunicat separat al Opel.