Subway şi-a deschis primul restaurant în Vietnam, iar printre alte locaţii mai deţine una pe o barcă în Germania, la sălile de bowling şi chiar la o biserică din Buffalo, în SUA. Succesul Subway este atribuit chiar acestei disponibilităţi de a deschide magazine în locuri neobişnuite şi până la ore târzii, transformând restaurantele în ceea ce experţii numesc "magazine kebab pentru cei care merg în cluburi şi se îmbată".
Este considerat că în acelaşi timp consumatorii refuză junk food-ul în favoarea a ceea ce este percepută ca fiind o alternativă mai sănătoasă. Spre deosebire de McDonald's, al cărui Big Mac conţine 30 de grame de grăsime, Subway promovează o mulţime de sandviciuri care conţin chiar de cinci ori mai puţine grăsimi, astfel că lanţul de restaurante s-a ales cu reputaţia de a avea mâncare mai sănătoasă.
Compania Subway a fost fondată cu 1.000 de dolari în 1965 de un tânăr american pe nume Fred DeLuca, în Bridgeport, Connecticut.