Ionescu, directorul Direcţiei de infrstructură rutieră şi concesiuni, nu a prezentat motivele invocate în contestaţie de Strabag.
Ministerul Transporturilor a anunţat miercuri că licitaţia a fost câştigată de consorţiul format din companiile Vinci Concession, Aktor Concession, Vinci Construction Grand Projets şi Aktor, valoarea contractului fiind de 1,5 miliarde euro, scrie Mediafax.
Acesta este primul contract de construcţie prin concesiune a unui tronson de autostradă. Concesiunea este pe o perioadă de 30 de ani.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat că lucrările de construcţie vor începe în 2010 şi vor dura patru ani.
La licitaţia pentru construire tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov au participat trei consorţii, respectiv Vinci Concession - Aktor Concession - Vinci Construction Grand Projets - Aktor, Strabag - Egis Projects - Eurovia Construct International - Housing&Construction Holding şi Bilfinger&Berger - Porr.
Strabag a avut în licitaţie pentru construirea tronsonului de autostradă Comarnic - Braşov cea mai bună ofertă din punct de vedere economic, potrivit unor surse din cadrul MTI, citate de Newsin.
La anunţarea câştigătorului licitaţiei, s-a prcizat că oferta tehnică propusă de consorţiul Astrada Concession, din care făceau parte şi austriecii de la Strabag, nu a fost admisă deoarece nu respecta standardele româneşti privind laţimea podurilor şi nici distanţa maximă dintre spaţiile de servicii. Totodată, potrivit Astrada Concession nu a avut confirmarea creditului de refinanţare de 2% din partea băncilor.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat miercuri că lucrările de construcţie vor începe în 2010 şi vor dura patru ani.
Antena3.ro