Producătorul japonez de echipamente electronice şi IT Sony se aşteaptă în 2010 la o creştere cu 20% a vânzărilor de notebook-uri Vaio pe piaţa din România, vânzările totale ajungând la 8.400 de unităţi,. În 2009, Sony şi-a atins obiectivul vizat, comercializând 7.000 de unităţi, scrie Mediafax.
În 2009, vânzările de laptop-uri Vaio au crescut cu 15% faţă de nivelul din 2008.
"Pe o piaţă a notebook-urilor care va avea o creştere în acest an de 5-10%, avem ca obiectiv prin noile game lansate să ajungem la o cotă de trei-patru procente. Apreciem că în prima jumătate a anului, cota noastră este de 2%", a spus, marţi, Taiju Ishikawa, branch manager Sony România.
Sony a lansat, marţi, în România un număr de şapte serii noi de notebook-uri multimedia, ultraportabile şi pentru afaceri.
Sony produce sisteme audio, video, de comunicaţii şi de tehnologie a informaţiei.
Antena3.ro