Antena 3 CNN Economic Companii Sfârşitul unei ere pentru băuturile răcoritoare. Decizia care i-a dezamăgit pe consumatori

Sfârşitul unei ere pentru băuturile răcoritoare. Decizia care i-a dezamăgit pe consumatori

1 minut de citit Publicat la 11:53 11 Oct 2012 Modificat la 11:53 11 Oct 2012
Sfârşitul unei ere pentru băuturile răcoritoare. Decizia care i-a dezamăgit pe consumatori
Din 1915 a devenit simbolul companiei, fiind foarte folosită în reclame chiar şi în ultimii ani, însă de la începutul acestei săptămâni va rămâne doar o amintire. Este vorba despre sticlele returnabile de 6,5 uncii ale Coca Cola. Acestea au devenit prea scumpe de produs într-o perioadă dominată de plastic şi aluminiu şi prea mici pentru gusturile americanilor moderni.

Astfel, ultima fabrică din SUA care mai oferea pe piaţă "sticlele de sticlă", cea din Winona, Minnesota, şi-a închis şi ea producţia pe această linie. Ultimele 6.000 de sticluţe au fost vândute într-o ediţie de colecţie pentru 20 de dolari bucata, încasările urmând să fie folosite pentru construirea de parcuri şi alei în micul oraş american.

Ultima sticlă produsă a fost scoasă la licitaţie marţi şi a fost vândută pentru 2.000 de dolari.

La începuturi, scopul acestor sticle era ca ele să fie returnate la magazin, curăţate şi reumplute - un proces care reprezenta un efort mai mare decât majoritatea consumatorilor erau dispuşi să facă. În ultimii zeci de ani, sticlele de plastic de 20 de uncii au devenit cele mai vândute produse Coca Cola, iar fabricile de îmbuteliere din SUA au oprit, rând pe rând, producţia sticlelor de 6,5 uncii.




×
Etichete: Coca Cola
x close