Iniţiat de o agenţie româneascâ de branding şi design, adresat afacerilor private din România, programul are ca obiectiv principal încurajarea companiilor pentru dezvoltarea şi promovarea brandurilor româneşti.
În competiţie sunt invitate să se înscrie companiile mici, medii şi mari care au în portofoliu un brand românesc de produs / de serviciu / de corporaţie pe care doresc să îl relanseze sau să îl reinventeze.
Brandul câştigător va beneficia de expertiza Seed Consultants în realizarea pro bono a unui program complet de branding, gândit şi realizat în funcţie de nevoile brandului respectiv: de la analiză şi strategie de brand, la crearea unui nou nume, redesenarea identităţii vizuale sau a designului de ambalaj sau la dezvoltarea manualului de brand.
Juriul care va evalua aplicaţiile în concurs este format din: Emma Beckman - Client Director Landor Associates (18 ani de experienţă în branding), Anca Fieraru - Managing Director MS Consulting (14 ani de experienţă în research), Niels Schnecker – analist economic, Radu Preda - Director editorial Săptămâna Financiară şi Fin.ro, Alessandra Stoicescu – jurnalist cu o bogată experienţă care a urmarit îndeaproape evoluţia mediului de afaceri românesc, Alfred Borcan, Director Marketing Volksbank Romania, Şerban Alexandrescu – Managing Partner Headvertising, Dochiţa Zenoveiov - Managing Director Seed Consultants Partener Landor (11 ani de experienţă în marketing).
Perioada de înscriere în competiţie este 6-30 iunie, interval în care companiile pot aplica prin depunerea unei cereri pe mail sau pe fax în care vor explica ce ar imbunătăţi la brandul lor. Sunt eligibile atât firme care activează în sectorul serviciilor, cât şi în cel al producţiei. Nu vor fi acceptate aplicaţiile companiilor care necesită o restructurare radicală, care au demarat deja proiectul de branding sau care activează într-unul din următoarele domenii: tutun, jocuri de noroc, arme sau tehnică militară, substanţe şi plante etnobotanice, servicii pentru adulţi, agenţii de publicitate, branding, media, PR.
Între 30 iunie şi 5 iulie, juriul va analiza aplicaţiile şi va desemna câştigătorul programului, iar criteriile în funcţie de care va face evaluarea vor urmări: problema semnalată, gradul în care este nevoie de (re)branding, potenţialul brandului, dinamica pieţei în care brandul se înscrie. În perioada 6 iulie – 6 septembrie, echipa Seed Consultants va dezvolta proiectul de branding, care va fi lansat în intervalul 10-30 septembrie.
Regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrand.ro