Compania sud-coreeană, liderul mondial pe piaţa telefoanelor mobile şi a chipurilor de memorie, se află la apogeul unei perioade de peste un an în care înregistrează încasări record.
Deşi acest şir s-ar putea încheia în segmentul ianuarie-martie, pe fondul scăderii cererii sezoniere, Samsung are o linie de smartphone-uri şi o politică de preţ pentru chip-uri care au îndepărtat îngrijorările referitoare la încetinirea creşterii.
Samsung a reuşit să crească într-un ritm superior celor de la Apple, principalul rival şi client. În ciuda lansării mult-aşteptatului iPhone 5, Samsung şi-a păstrat avansul obţinut la lansarea telefonului Galaxy S III cu ajutorul telefonului-tabletă Galaxy Note II.
În timp ce Apple a lansat în 2012 un singur smartphone la nivel global, Samsung a bombardat piaţa cu 37 de variante de modele noi, adaptate gusturilor şi preferinţelor consumatorilor locali. În comparaţie, HTC a lansat doar 18, Nokia, nouă modele, iar LG Electronics a scos pe piaţă 24.
Citeşte şi Samsung detronează Nokia şi devine cea mai vândută marcă de telefoane mobile în 2012