Astfel, consumatorii pot achizitiona produse electronice si electrocasnice cu o reducere de pret intre 40% si 60%, beneficiind de aceleasi caracteristici functionale ale produsului si contribuind in acelasi timp la protejarea mediului inconjurator.
?Prin achizitia unui produs reconditionat, consumatorul nu trebuie sa faca nici un compromis in ceea ce priveste calitatile functionale ale produsului. Nu este vorba de produse depasite tehnologic sau care si-au finalizat ciclul de viata, ci de produse care provin dintr-un surplus de stoc, din expunerea la raft sau din returnarea in termenul legal, care ulterior nu au mai putut fi vandute la pretul estimat initial pentru vanzare. In urma unui minutios proces de testare ? reconditionare - resigilare, aceste produse ofera aceleasi calitati functionale ca un produs nou si , mai mult, implica utilizatorii intr-un mod de viata responsabil fata de mediu prin economia de energie si materie prima? a afirmat Gina IONESCU, Sales & Marketing Director.
Avantajele produselor Britcom
- Reduceri de pret intre 40% si 60% pentru produsele reconditionate
- O noua viata pentru stocul vechi
- Impact pozitiv asupra mediului inconjurator
Beneficiile in urma procesului de reconditionare nu sunt doar de partea consumatorilor. Prin vanzarea stocului vechi spre reconditionare, producatorul sau retailerul isi optimizeaza stocul, castiga un profit rezonabil in urma unor produse provizionate ca pierderi si, in plus, obtin un renume al brandului pe piete mai mici pe care inca nu au intrat cu o sucursala. Nu in ultimul rand, procesatorul ? Britcom ? castiga partea sa de profit in urma activitatii de reconditionare si vanzare, elimina in mod responsabil partile inutilizabile intr-un proces de reciclare si ofera noi locuri de munca pentru 250 de oameni.
?Procesul de reconditionare si vanzare a stocurilor vechi creeaza o relatie de tip win-win pentru toate partile implicate, consumatori, producatori si procesator. Suntem increzatori ca se va acorda un interes mai mare fata de procesul de reconditionare si fata de produsele reconditionate si la nivel local, asa cum se intampla deja in tarile occidentale si in Statele Unite. O economie de 40-60% din pretul recomandat de producator, garantia de 12 luni si posibilitatea de returnare ? sunt 3 avantaje clare pe care le propunem consumatorilor.? Gina IONESCU, Sales & Marketing Director.
Alegand sa le furnizeze unui procesator si distribuitor de produse reconditionate, producatorii isi reduc costul, isi curata stocurile si se pot concentra pe optimizarea vanzarii generatiilor noi de produse. Astfel, producatori ca Morphy Richards, Kenwood ? appliances, Delonghi, Groupe Seb (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups) si chiar divizii din Philips si Panasonic au ales Britcom pentru a le reconditiona produsele din stocurile vechi.
Britcom proceseaza produse electrocasnice mici pentru bucatarie, curatenie si confort, aparate de ingrijire personala, telefoane fixe si dect, electronice - audio, unelte pentru casa si gradina. Procentual doar 15% din produsele reconditionate de Britcom sunt vandute pe piata din Romania atat prin magazinul online www.electrobazar.ro cat si prin distibuitori. Destinatiile internationale sunt Anglia, Franta, Germania, Polonia si Spania ? unde conceputul de produs reconditionat profesionist si vandut la jumatate de pret se bucura de success in randul consumatorilor, dar si in tari unde consumul de astfel de produse nu este foarte dezvoltat ? Orientul Mijlociu, Africa de Nord si fostele tari sovietice.
Pentru mai multe informatii, va rugam accesati: www.britcomdirect.com sau www.electrobazar.ro.