Reţeaua îi pune în legătură atât pe posibilii candidaţi, cât şi pe posibilii angajatori, astfel încât între ei să existe cea mai bună potrivire.
Până în prezent peste 250.000 de utilizatori şi mai bine de 700 de companii s-au înscris pe această platformă.
Achilli a lansat Egomnia la începutul lui 2012, an în care şi-a început studiile universitare. Chiar din prima zi de la lansare şi-a dat seama că a dat lovitura, peste 1000 de studenţi şi 20 de companii s-au înscris pe site.
Proiectul a devenit mult mai cunoscut după ce Achilli a apărut pe coperta revistei Panorama Magazine, cu un titlu sugestiv "Zuckerbergul Italiei".
Imediat după aceea a fost contactat de mari companii internaţionale - Ericsson, Microsoft, Google sau Vodafone - care îşi doreau parteneriate cu Egomnia.
“Câteodată uit că am 22 de ani”, a declarat el într-un interviu pentru BBC. El îşi consideră vârsta un avantaj, nu un obstacol. “Acum scriem istoria internetului. Experţii adevăraţi sunt oameni tineri, care nu au păr alb”, a adăugat el în interviul acordat BBC.