Indra Nooyi, directorul executiv al PepsiCo, care are circa 200.000 angajaţi la plan mondial, arăta că ea doreşte să tripleze veniturile din produsele din gama 'bune-pentru-tine'.
Noi, ca şi companie, avem 43 miliarde de dolari ca venituri. DIn aceasta, peste 30 miliarde dolari se află în produise pe care le numim 'distractive-pentru-tine' , precum băuturi răcoritoare şi chipsuri.
"Am lucrat din greu să facem acestea mai sănătoase. Aceasta a fost prima parte a transformării. Partea a doua sunt cele 10 miliarde de dolari pe care le avem în PepsiCo ce reprezintă produse bune-pentru-tine. Scopul pe termen lung este să vedem cum să creştem această parte a afacerii foarte repede."
Nooyi doreşte ca cele 10 miliarde dolari să ajungă la 30 miliarde de dolari în următorul deceniu.
Nooyi a dezvăluit că PepsiCo analizează dezvoltarea unei băuturi nutritive pentru copii.
Antena3.ro