PepsiCo va lansa un plan de 30 miliarde dolari pentru alimente sănătoase şi nutritive după ce directorul executiv a declarat că doreşte să schimbe fundamental mixul de produce pe care le produce conglomeratul global alimentar.
Indra Nooyi, directorul executiv al PepsiCo, care are circa 200.000 angajaţi la plan mondial, arăta că ea doreşte să tripleze veniturile din produsele din gama 'bune-pentru-tine'.
Noi, ca şi companie, avem 43 miliarde de dolari ca venituri. DIn aceasta, peste 30 miliarde dolari se află în produise pe care le numim 'distractive-pentru-tine' , precum băuturi răcoritoare şi chipsuri.
"Am lucrat din greu să facem acestea mai sănătoase. Aceasta a fost prima parte a transformării. Partea a doua sunt cele 10 miliarde de dolari pe care le avem în PepsiCo ce reprezintă produse bune-pentru-tine. Scopul pe termen lung este să vedem cum să creştem această parte a afacerii foarte repede."
Nooyi doreşte ca cele 10 miliarde dolari să ajungă la 30 miliarde de dolari în următorul deceniu.
Nooyi a dezvăluit că PepsiCo analizează dezvoltarea unei băuturi nutritive pentru copii.
Antena3.ro