PepsiCo vrea să investească masiv pe pieţele emergente asiatice, precum şi în fabricarea unor produse considerate mai sănătoase, pe lângă organizarea operaţiunilor de îmbuteliere nord-americane, potrivit priorităţilor de dezvoltare anunţate luni, transmite
Reuters.
Planurile au fost prezentate de directorul general Indra Nooyi la începutul unei întâlniri de două zile cu investitorii ţinută la New York, la care PepsiCo a confirmat şi estimările referitoare la rezultatele financiare.
Prin urmare, PepsiCo anticipează pentru acest an o creştere de 11%-13% a profitului pe acţiune şi cu un ritm la nivelul inferior de două cifre pentru 2011 şi 2012.
Prioritatea majoră a grupului este aducerea la creştere solidă a operaţiunilor de îmbuteliere nord-americane, prin integrarea celor mai mari doi îmbuteliatori ai săi, după fuziunea acestora, care ar putea aduce economii de 400 de milioane de dolari.
Pe pieţele emergente cu ritm ridicat de dezvoltare, cum sunt China, India, Rusia şi Brazilia, PepsiCo vrea să investească agresiv, vizând poziţia de lider sau de paritate cu concurenţa.
Pe plan mondial, PepsiCo are în vedere o creştere cu un ritm mijlociu de o singură cifră a veniturilor şi profitului operaţional, în cazul băuturilor răcoritoare.
În ceea ce priveşte segmentul băuturilor, PepsiCo ocupă locul al doilea la nivel mondial, în urma Coca-Cola, însă compania este lider pe piaţa snack-urilor.
PepsiCo vrea să dezvolte afacerile în domeniul snack-urilor, în special în cazul produselor mai sănătoase, precum nucile şi seminţele.
Antena3.ro