Compania a anunţat că va scoate băuturi îndulcite, calorice din şcolile din 200 de state până în 2012, fiind prima astfel de iniţiativă a unui mare producător de băuturi.
În şcolile primare, PepsiCo Inc. va vinde doar apă, lapte fără grăsimi sau suc fără adaos de zahăr. În şcolile generale, va vinde băuturi răcoritoare puţin calorice, precum Diet Pepsi, ce are zero calorii.
Astfel, un număr de băuturi ar urma să fie vândute la nivel mondial fără a încălca promisiunea companiei: apa îmbuteliată Aquafina , Gatorade, apa Propel Fitness sau sucurile Tropicana,
Atât PepsiCo, cel de-al doilea mare producător mondial de băuturi răcoritoare şi rivalul de pe locul întâi -Coca-Cola Co. au adoptat în 2006 liniile generale pentru oprirea vânzării de băuturi zaharate în şcolile americane.
Coca-Cola anunţa la începutul lunii că şi-a schimbat politica globală şi că nu va vinde niciuna in băuturi sale în şcolile cu clase primare dacă nu o cer părinţii sau administraţia şcolilor.
Politica PepsiCo mai are nevoie de cooperarea îmbuteliatorilor, a companiilor de vânzare şi a distribuitorilor.
Antena3.ro