Antena 3 CNN Economic Companii Pepsi nu va mai cumpăra reclame la Super Bowl pentru prima dată în 23 de ani

Pepsi nu va mai cumpăra reclame la Super Bowl pentru prima dată în 23 de ani

<1 minut de citit Publicat la 11:38 18 Dec 2009 Modificat la 11:38 18 Dec 2009
Pepsi nu va mai cumpăra reclame la Super Bowl pentru prima dată în 23 de ani
PepsiCo Inc a anunţat că a decis să nu mai cumpere spaţiu publicitar pentru brandurile sale de băuturi la finala campionatului de fotbal american Super Bowl din februarie , pentru prima dată în ultimii 23 de ani.

Decizia este o schimbare majoră în strategia de marketing a companiei, prezenţă constantă printre cei mai mari cumpărători de spaţiu la Super Bowl, cu mărci precum Pepsi, Pepsi Max sau Gatorade. La ultimul Super Bowl, societatea a cumpărat circa patru minute de reclamă.
Chiar şi fără Pepsi -- care totuşi va insera reclame cu snacksurile Doritos -- timpul de reclamă pentru meciul din 7 februarie este aproape epuizat.
Preţurile s-au situat în jurul a 3 milioane de dolari pentru 30 secunde de timp de reclamă la Super Bowl, un cost pe care multe companii sunt dispuse să îl achite pentru a putea comunica cu cei circa 95 milioane de telespectatori americani.
Decizia Pepsi va lăsa companiei Anheuser-Busch InBev prima poziţie a clienţilor de reclame.

Antena3.ro

×
Etichete: super bowl
x close