Acţiunile companiei au căzut cu 3,6 procente. Un anunţ oficial al companiei ar urma estimărilor similare realizate de Sony Corp, Hitachi Ltd şi alţi competitori japonezi de pe piaţa electronicelor, loviţi de recesiunea globală, dar şi de yenul puternic ce a afectat veniturile de peste ocean.
?Panasonic are o capacitate excelentă de reducere a costului şi a părut mai sănătoasă decât rivalii?, aprecia analistul Nobuo Kurahashi, citat de Reuters. Acesta amintea că al doilea semestru va fi în zona roşie, iar acesta va fi un lucru negativ. Cu toate acestea, el consideră că restructurarea costurilor ar putea fi un lucru bun, dacă compania acţionează rapid când ceilalţi au pierderi şi mai mari.
Surse anonime din cadrul companiei japoneze au confirmat zvonurile de pe piaţă privind pierderile, ce vor fi făcute publice la încheierea anului, sfârşitul lunii martie.
În noiembrie anul trecut, compania estima un profit net de 30 miliarde yeni, revizuit în scădere de la obiectivul de 310 miliarde yeni (circa 3,5 miliarde dolari). Anul anterior avusese un profit de 282 miliarde yeni.
Antena3.ro