Unul dintre acestea este dezvoltarea rețelei proprii de distribuție, pentru care compania recrutează consultanți financiari, unit manageri şi manageri de agenție de pe întreg teritoriul țării.
Persoanele interesate de aceste posturi sunt invitate să îşi transmită CV-ul la adresa de e-mail [email protected] până la sfârșitul lunii ianuarie şi vor primi detalii despre locul și ora de desfășurare a întâlnirilor de recrutare, programate pentru datele de 30 ianuarie, 4 februarie, 7 februarie şi 12 februarie.
“Căutăm oameni dinamici, cu dorință de afirmare, care înțeleg că un astfel de loc de muncă este un parteneriat, din care trebuie să aibă de câştigat trei părți: clientul, consultantul şi compania.”, a spus Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România. “Aceste locuri de muncă îi vizează în primul rând, dar nu numai, pe cei care au deja experiență în domeniul asigurărilor şi care doresc să îşi continue drumul în cadrul unei companii stabile, dedicate pieței româneşti, cu respect pentru clienți şi echipă", explică Maioreanu.
În cadrul întâlnirilor, participanții vor primi informații despre companie şi despre posturile disponibile, precum şi despre beneficiile unei cariere în asigurări, la Aegon.
Cei interesați de aceste locuri de muncă sunt invitați să îşi transmită CV-ul până la finalul lunii ianuarie, la adresa [email protected].