Momentul aniversar este marcat printr-o campanie de recompensare a clienţilor Praktiker România. Astfel, toţi cei care achiziţionează produse în valoare de minim 100 lei din magazinele Praktiker, în perioada 6-26 septembrie, au şansa să obţină unul dintre cele 150.000 de premii. Pe taloanele răzuibile primite la casă se pot afla 10 maşini Skoda Citigo, 135 de tablete Samsung, 270 de smartphone-uri, vouchere sau cupoane valorice şi multe alte cadouri surpriză.
„Praktiker România s-a situat întotdeauna aproape de clienţii săi, adoptând o politică de fidelizare şi recompensare a acestora. Şi faptul că, după 10 ani de activitate, suntem încă lideri de piaţă din punct de vedere al notorietăţii spontane (83.8% în 2011) şi asistate (97.3%) atestă că, de-a lungul timpului, am ales cea mai bună strategie. Campania prin care marcăm cei 10 ani de prezenţă în România s-a axat foarte mult pe recompensarea clienţilor noştri. Am încurajat şi premiat creativitatea lor şi ideile inedite de do-it-yourself prin campania „Idei de 10”, lansată încă din luna aprilie 2012. Am iniţiat un sistem de fidelizare „Cumperi şi economiseşti” pentru clienţii noştri fideli, în luna iunie, iar acum continuăm recompensarea lor prin campania aniversară din luna septembrie. Astfel, toţi clienţii care vor face cumpărături de peste 100 lei în magazinele Praktiker vor fi câştigători. Vrem ca aniversarea celor 10 ani de Praktiker România să rămână o amintire plăcută pentru toţi clienţii noştri.”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Istoricul Praktiker în România
În 2002, Praktiker pătrundea pe piaţa din România prin deschiderea primului magazin – Praktiker Voluntari. În contextul în care nevoile de amenajare a locuinţei şi grădinii erau suplinite de micile magazine, cu o ofertă limitată de produse, retailerul german a fost unul dintre pionierii pieţei locale, aducând românilor un nou concept: comerţul de tipul Do-It-Yourself. Formatul modern de magazin, cu o mare varietate de produse şi servicii, a avut foarte mare succes pe piaţa din România, conducând la o dezvoltare rapidă a acestui segment în decursul a câţiva ani.
Între 2002 şi 2006, reţeaua Praktiker a început extinderea pe piaţa din România, prin deschiderea de noi magazine, pentru a fi cât mai aproape de consumator. Inaugurarea celor 11 noi locaţii a asigurat companiei o mai bună acoperire, precum şi posibilitatea de a-şi îmbunătăţi gama de servicii în acord cu feedback-ul primit de la clienţi.
2006 şi 2008 sunt consideraţi cei mai dinamici ani, în ceea ce priveşte extinderea reţelei Praktiker pe piaţa autohtonă. Atât în 2006, cât şi în 2008 s-au deschis câte cinci noi magazine în ţară. La sfârşitul anului 2008, Praktiker România număra deja cel de-al 25-lea magazin, fiind prezent în 21 de oraşe diferite.
În 2012, Praktiker are 27 de magazine, în 23 de oraşe din ţară, comercializând peste 40.000 de produse necesare amenajării casei şi grădinii. În plus, Praktiker oferă o gamă variată de servicii post-vânzare, concepute pentru a răspunde necesităţilor diverse ale clienţilor: transport la domiciliu al produselor achiziţionate, servicii de cusut draperii şi perdele, comenzi speciale realizate la cererea clienţilor, combinare cromatică, servicii şi soluţii financiare şi multe altele. În plus, la nivel local, a introdus prin intermediul partenerilor servicii suplimentare, precum instalaţii termice şi sanitare, montaj plăci ceramice, zugrăveli şi reparaţii pereţi, izolare faţade pereţi, tavane, montaj pardoseli, PVC, mochetă şi parchet, montaj uşi interior şi exterior, montaj ferestre de mansardă, montaj porţi de garaj şi montaj mobilier.
Despre Praktiker
În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, fiind cel mai cunoscut brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de peste 97%. În prezent, compania are 27 magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit.