Antena 3 CNN Economic Companii (P) „Împreună putem oferi unor tineri șansa de a merge la liceu”, o inițiativă Mars România și World Vision România ce oferă tinerilor din mediul rural acces la educație

(P) „Împreună putem oferi unor tineri șansa de a merge la liceu”, o inițiativă Mars România și World Vision România ce oferă tinerilor din mediul rural acces la educație

3 minute de citit Publicat la 08:50 24 Aug 2015 Modificat la 08:50 24 Aug 2015
1.jpg
În contextul în care în România problema abandonului școlar este din ce în ce mai serioasă și greutățile materiale reprezintă o piedică pentru copiii care doresc să își continue studiile, Mars România în parteneriat cu Fundatia World Vision România, oferă șansa unor tineri din mediul rural să își continue studiile liceale.

Programul “Vreau în clasa a noua” demarat în urmă cu 7 ani de World Vision România s-a dovedit a fi un real succes, aproape 1.000 de copii reusind să-și finalizeze studiile liceale, iar peste 69% dintre aceștia continuând cu studiile superioare.

Proiectul şi-a propus susţinerea elevilor din ciclul gimnazial, liceal şi profesional din mediul rural, copii cu potenţial, dar fără posibilităţi materiale. Beneficiarii programului au fost absolvenţi ai ciclului gimnazial proveniţi din zone rurale care au luat examenul de capacitate şi care erau înscrişi sau doreau să se înscrie în liceele localizate în oraşele învecinate.

De aceea mărcile TWIX, SNICKERS și MARS își propun în 2015, să se alăture acestei cauze și să ofere șansa unor tineri să își continue studiile liceale.

Cumpărând orice produs TWIX, SNICKERS sau MARS participant la campanie, orice persoană poate participa la acest demers de într-ajutorare, Mars România oferind burse în valoare de 1% din volumul vânzărilor acestor produse!

”Este o mare bucurie pentru noi să putem susține acești tineri și să le oferim șansa de a-și crea un viitor mai bun prin educație”, declară Delia Corniciuc - Senior Brand Manager, inițiatorul campaniei din partea Mars România.

„Programul Vreau în clasa a noua este foarte important pentru fundaţia World Vision România deoarece el combate abandonul şcolar în mediul rural, din păcate un fenomen de amploare astăzi, cauzat de sărăcie, lipsuri materiale şi problemele din familie. Le mulţumim partenerilor noştri de la Mars România pentru că ne împărtăşesc credinţa în această cauză şi ne ajută să susţinem nişte tineri merituoşi să-şi construiască un viitor al viselor împlinite.”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.

Tinerii participanți la campania Mars România vor primi susținere în anul școlar 2015-2016 pentru finalizarea studiilor liceale, respectiv a clasei a douăsprezecea, constând în burse lunare de 250 RON.

Despre MARS România
Mars, Incorporated este o companie privata, detinuta de o familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unoradintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele.
Avand sediul central in McLean, Virginia, USA si cu o cifra anuala de afaceri de 33 miliarde USD, Mars, Inc. detine operatiuni in 74 tari cu mai mult de 75,000 Asociati ce sunt uniti si ghidati de cele Cinci Principii –Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienta si Libertate – care depasesc barierele geografice, lingvistice, culturale si de generatie.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie creştină, care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 25 de ani de prezenţă în România, fundaţia a ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în 400 de comunităţi din 8 judeţe.
World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.

×
x close