Antena 3 CNN Economic Companii (P) DOMO încheie un parteneriat de susținere a echipei de fotbal Steaua în perioada 2014 – 2015

(P) DOMO încheie un parteneriat de susținere a echipei de fotbal Steaua în perioada 2014 – 2015

2 minute de citit Publicat la 18:08 06 Aug 2014 Modificat la 18:08 06 Aug 2014
s4.jpg
DOMO anunță un nou parteneriat cu o echipă de fotbal din Liga I, Steaua. În urmă cu o săptămână, DOMO a anunțat încheierea unui parteneriat de susținere a echipei Dinamo. În premieră în România, retailerul electro-IT DOMO devine partenerul oficial a două cluburi de fotbal de LIGA I concurente.  „Campaniile de oferte speciale pe care le-am lansat de-a lungul timpului și care au avut în prim plan fotbalul, ne-au confirmat o mare pasiune pentru acest sport în rândul clienților DOMO. Am mers un pas mai departe și am identificat preferința acestora pentru echipele din Liga I și astfel am ales să susținem în sezonul 2014-2015 două mari echipe de fotbal concurente: Dinamo și Steaua, care însumează cel mai mare număr de suporteri ai fotbalului în România”, declară Kim Koellner, CEO DOMO Retail.

Pentru DOMO este un pas mai departe și în dezvoltarea celor două cunoscute mascote, ambasadori ai brandului electroIT încă de la lansarea acestora în anul 2008. DO și MO, un câine și o pisică, au nu doar personalități diferite, dar și gusturi și pasiuni proprii care vor fi evidențiate în viitoarele campanii de marketing ale brandului.  Era firesc astfel ca și preferințele lor în materie de fotbal să fie diferite. Astfel, mascota MO va avea rolul de aduce laolaltă fanii Steaua, în timp ce DO se va alătura fanilor Dinamo, susținându-și echipele la fiecare meci al sezonului 2014-2015. Fiecare personaj va apărea în campaniile de susținere, iar logo-ul DOMO va fi prezent pe echipamentele oficiale de joc ale echipelor Steaua și Dinamo, dar și pe alte suporturi. ”De asemenea, personajele DO și MO vor avea un rol activ, insuflând fanilor valori esenţiale precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea şi importanţa de a-ți uni forțele pentru a reuşi.”, continuă Kim Koellner, CEO DOMO Retail.

Urmând strategia pe termen lung care are în prim plan satisfacția clienților, DOMO își propune să le faciliteze clienților pasionați de fotbal accesul la experiențe sportive excepționale și şansa de a urmări meciul echipei favorite în cel mai plăcut mod, alături de cei care le înțeleg și împărtășesc pasiunea.

DOMO va lansa în curând o platformă cu instrumente și oferte speciale care vor conecta clienții și îi vor motiva să își sustină echipele favorite împreună. În cadrul campaniei, DOMO pregătește concursuri pe rețelele sociale care vor avea ca premii bilete la meciurile importante, precum și o platformă de comunicare (cataloagele DOMO, newsletter, puncte de informare în magazine) care îi va ține la curent pe fani cu evoluția echipelor preferate.

„Suntem mândri să fim partener oficial al unor echipe atât de valoroase și apreciate de clienții noștri și așteptăm cu mare interes și entuziasm derby-ul din luna noiembrie la care Dinamo și Steaua vor juca în competiție.”, continuă Kim Koellner, CEO DOMO Retail.

Primul meci la care MO a susținut echipa Steaua a avut loc sâmbătă, 2 august 2014. Primul meci la care DO a susținut echipa DINAMO a avut loc luni, 28 iulie 2014.


Despre Domo Retail

Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în ElectroIT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu peste 1000 de angajaţi, precum şi o platformă online www.domo.ro, care oferă o gamă de 15000 de produse din 17 categorii diferite.

×
x close