„Nouă ni se fâlfâie... www.fabrica de steaguri.eu” - o reclamă outdoor pe care nu prea ai cum să o ratezi dacă circuli cu maşina prin ţară. Dincolo de mesajul menit să atragă atenţia, stă o afacere destul de prosperă şi cu iz patriotic. Ca să pornească la drum, în 2005, proprietarul Adrian Dragomir a fost nevoit să-şi vândă Dacia.
A închiriat un mic spaţiu, a cumpărat strictul necesar, printre care şi o maşină de cusut. Nu avea întreaga sumă, motiv pentru care a apelat la cunoscuţi, ca să o poată plăti ulterior. Banii s-au dus cât ai bate din palme, înainte ca primul steag să fie croit. Fără să aibă un plan, Dragomir îşi propusese doar să confecţioneze stindarde, aşa cum învăţase el, timp de zece ani, la firma de profil pentru care lucrase. În prezent, cu o cifră de afaceri în creştere, de aproximativ două milioane de lei, businessul său a devenit un concurent serios pentru fostul angajator, producător de steaguri şi el.
Mai mult, prin atelierul său trec drapelele multor state, devenite între timp partenerii săi de afaceri.
CIteşte mai multe despre aceasta afacere, pe www.incomemagazine.ro