În fiecare an,
Wall Street 24/7 întocmeşte o listă a brandurilor care vor ieşi de pe piaţă în aproximativ 18 luni. În 2010, specialiştii au prevestit cu acurateţe dispariţia mai multor branduri de pe piaţa americană, printre care T-Mobile, Blockbuster sau Dollar Thrifty.
Cel mai important nume care apare pe lista de anul acesta este gigantul de pe piaţa telefoniei mobile, Nokia.
În opinia analiştilor de la Wall Street 24/7, Nokia "a murit de mult" şi acţionarii o ştiu foarte bine, aşteptând pe cineva care să îi pecetluiască soarta.
Argumentele care vin să demonstreze faptul că finlandezii de la Nokia nu vor mai rezista independenţi pe piaţă sunt numeroase. Compania are o prezenţă modestă pe piaţa smartphone-urilor, care este în continuă creştere şi este dominată de Apple, Blackberry, HTC şi Samsung. Nokia rulează în continuare sistemul de operare Symbian şi negociază pentru trecerea la Windows mobile care, de asemenea, are o prezenţă foarte scăzută pe piaţă.
Totuşi, Nokia reprezintă o achiziţie atractivă pentru companiile care deţin bugetul necesar, atingând, în primul trimestru din 2011, un sfert din vânzările totale de pe piaţa telefoanelor mobile la nivel mondial. Printre companiile care ar putea fi interesate de achiziţionarea Nokia se numără HTC, Samsung, Microsoft sau LG Electronics.
Pe lista brandurilor care vor întâmpina dificultăţi sau vor ieşi complet de pe piaţa, realizată de cei de la Wall Street 24/7, se regăsesc şi alte nume sonore ca Sony Pictures, Saab, Sony Ericsson sau MySpace.