„Portul Constanţa este beneficiar de fonduri europene, nu are legătură cu administratorul. Programul operaţional sectorial de transport este derulat prin Autoritatea de Management, care este Ministerul Transporturilor” a ţinut să precizeze ministrul.
„După protestul care a existat la Ministerul Transporturilor, miercuri am avut o întâlnire cu reprezentanţii celor care au protestat. (...) Le-am spus exact intenţiile pe care le am şi pe care le avem ca Guvern. (...) În acest moment, Ministerul Transporturilor are 60% în administraţia Portului Maritim Constanţa, Primăria Constanţa are 20% şi Fondul Proprietatea are 20%. Intenţia noastră este de a mai da acţiuni către Primăria Constanţei pentru a ajunge la un procent de 33%, din ceea ce rămâne să scoatem pe bursă 14%, în aşa fel încât să avem: Ministerul Transporturilor - 33%, Primăria Constanţa - 33%, 14% scos pe bursă şi 20% Fondul Proprietatea”, a explicat Dan Şova.
"Ceea ce spun este că, prin scoaterea la bursă a 14%, transformăm Portul Constanţa în companie publică. Compania publică are marele avantaj că îşi transparentizează acţiunile pentru a îndeplini condiţiile listării pe bursă", a adăugat ministrul.