Cu o experienta de peste 10 ani atat in advertising cat si in curierat, Mihai Plesea este unul dintre putinii specialisti reali din domeniu. De-a lungul timpului, acesta s-a aflat atat in postura de director al unei agentii de publicitate cat si in cea de manager in cadrul unor companii de curierat importante, Cargus si OTTO Curier.
“Am trecut prin toate etapele”, declara Mihai Plesea. “In curierat am invatat pe rand ce inseamna fiecare meserie in parte, de la sofer si sortator, pana la manager si director. In cadrul agentiei de publicitate, am pornit de la realizarea de materiale promotionale si inscriptionarea masinilor pana la instrumentarea campaniilor TV, radio, outdoor, print sau online. Impreuna cu colegul meu, Alexandru Ticaloiu, Director de PR al OTTO Curier, cred ca avem peste 20 de ani de experienta in marketing, PR si advertising in curierat si zeci de campanii publicitare coordonate. Facem ce facem cu pasiune si de aici vin si rezultatele spectaculoase. Despre asta o sa vorbesc pe 22”.
OTTO Curier a atins in doar 4 ani locul 4 pe piata de curierat domestic, inregistrand cresteri anuale constante. Controland o flota de peste 300 de masini si avand sprijinul a 400 de angajati si 59 de sedii in toata tara, compania livreaza zilnic expeditii in toate cele 13.847 de localitati ale tarii.
Aflate la cea de-a 3-a editie, Conferintele Brand Yourself mai au ca speakeri pe Alexandru Ticaloiu, PR Director la OTTO Curier, Alexandra Micu, HR Director la Rovere Mobili si Codruta Ranciog, antreprenor, manager al proiectului By Codru.
Evenimentul va avea loc in data de 22 martie 2014 in Zeppelin Pub, incepand cu ora 12.00.