Antena 3 CNN Economic Companii Mailman Curier Rapid: Clientul mulţumit, singurul nostru plan de viitor!

Mailman Curier Rapid: Clientul mulţumit, singurul nostru plan de viitor!

<1 minut de citit Publicat la 16:05 22 Feb 2010 Modificat la 16:05 22 Feb 2010
Mailman Curier Rapid: Clientul mulţumit, singurul nostru plan de viitor!
PUBLICITATE // Mailman Curier Rapid companie specializata in curierat low cost a incheiat anul 2009 cu o reducere a ciferi de afaceri cu 20% comparativ cu anul 2008.

?Reducerea C.A. se datoreaza, in principal scaderii volumului de expedieri a clientilor nostrii, confruntati la randul lor cu reale probleme generate de profunda criza economica pe care o traversam. In 2009 am parcurs un proces intens de reducere a costurilor operationale si de administrare, reusind realizarea acestui obiectiv fara a reduce forta de livrare din teren?, declara Gabriela Lungu, Director General Mailman.




?Aceasta restructurare ne-a permis sa venim in intampinarea clientilor din protofoliu si sa acordam reduceri de tarife fara a afecta calitatea serviciilor de curierat.Suntem in acest moment cea mai atractiva oferta din piata de servicii de curierat rapid! Clientul multumit este planul nostru de viitor!?, a mai spus Gabriela Lungu, Director General Mailman.

×
Etichete: afaceri
x close