"Chiar şi în perioade de criză, oamenii vor să se răsfeţe. Nu vedem semne de scădere a cererii în Europa sau America. Lumea luxului nu se supune aceloraşi reguli", a afirmat Carcelle, la inaugurarea unui magazin Louis Vuitton în Singapore.
Carcelle a spus că LVMH va deschide mai puţine magazine dar le va extinde pe cele existente, deoarece "retailul de lux trebuie să fie o experienţă a luxului".
Japonia este cea mai mare piaţă a produselor de lux din lume, iar principala clientelă este formată din chinezi, care fac intens cumpărături când călătoresc în Singapore, Hong Kong, Macao şi Paris, a spus Carcelle.
Vânzările de bunuri de lux din China sunt aşteptate să crească cu 18% pe an, la 180 miliarde yuani (28,2 miliarde dolari), în perioada 2010-2015, potrivit companiei de consultanţă McKinsey.
În primul semestru, profitul net al LVMH a crescut cu 25%, la 1,31 miliarde de euro.