Huawei Technologies Co Ltd a deLivrările celui mai mare brand de telefonie mobilă din China au crescut, în 2015, cu 33%, și s-au apropiat de liderii pieței, Samsung și Apple.
Huawei și-a extins activitatea din SUA în Europa pentru a concura cu Apple și Samsung, în timp ce încetinirea vânzărilor din China a afectat rezultatele rivalelor chineze Xiaomi și Lenovo. Obiectivul Huawei este de a vinde 60% din smartphone-uri peste hotare, pentru a genera venituri de aproximativ 16 miliarde de dolari din vânzarea telefoanelor.
Potrivit firmei de cercetare de piață Gartner, în trimestrul III din 2015, Huawei controla 7,5% din piața mondială de smartphone-uri, în urma Samsung (24%) și Apple (13,5%).
'Sperăm că vom reuși să susținem creșterea noastră și în 2016', a afirmat He Gang, director în cadrul Huawei.venit, în 2015, al treilea producător mondial de smartphone-uri, îndeplinindu-și obiectivul de a vinde 100 de milioane de telefoane mobile inteligente până la finele anului, transmite Bloomberg.