În aceste oraşe, Lidl dispune de loturi de teren de aproape un hectar fiecare şi a obţinut autorizaţiile de construcţie. În localităţi mai mici, cum sunt Şelimbăr sau Moineşti, magazinele vor fi amplasate pe terenuri cu o suprafaţă de 4.000 ? 5.000 de metri pătraţi. Mai mult, planurile companiei nu se opresc aici.
?Suntem interesaţi de achiziţionarea de terenuri libere sau construite, cu suprafeţe cuprinse între 4.000 şi 8.000 de metri pătraţi, cu deschidere şi vizibilitate din artere de circulaţie bine frecventate şi cu posibilităţi bune de acces?, au declarat surse dub cadrul companiei.
?De asemenea, luăm în calcul şi posibilitatea închirierii de spaţii comerciale cu suprafeţe de peste 800 de metri pătraţi?, mai spune acestea.
În general, în strategia Lidl au prioritate oraşele cu mai mult de 30.000 de locuitori. Ţinând cont de localitate, de dimensiunea şi amplasamentul terenului, investiţia pentru un magazin Lidl va ajunge la 1,5 - 2 milioane de euro.
Deschiderea unui magazin va fi însoţită de crearea a 25-30 de locuri de muncă permanente, ceea ce va duce la un minim de 500 de români vor avea posibilitatea de a lucra în magazinele companiei germane.
?În prezent, recrutarea de personal este în desfăşurare, compania noastră fiind interesată de candidaţi pentru departamentele de vânzări, logistică, HR şi financiar?, menţionează sursele citate.
?De asemenea, cautăm ingineri constructori şi asistent manager, iar cunoaşterea limbii germane constituie un atuu important?, mai spun aceleaşi surse.
În 2010, Lidl va începe lucrările de construcţie a unei clădiri de birouri şi a unui centru logistic în comuna Chiajna, din judeţul Ilfov.
Antena3.ro