Potrivit reprezentanţilor companiei, inaugurarea sediului Lego din România face parte din strategia Grupului de extindere în Europa de Est, în condiţiile în care piaţa locală de jucării este considerată ca fiind în curs de maturizare.
Prin deschiderea unei reprezentanţe directe în România, Lego Group îşi propune dezvoltarea pieţei prin investiţia în modernizarearaioanelor de jucării din magazine, precum şi prin informarea părinţilor cu privire la rolul pozitiv al jucăriilor de construcţii în dezvoltarea imaginaţiei, atenţiei şi creativităţii copiilor.
Odată cu lansarea oficială pe piaţa din România, Lego Group a anunţat contribuşia la programul educaţional "Oraşul meu", derulat de Junior Achievement România în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
Compania va dona un camion de cărămizi LEGO, reprezentând 5,6 tone de elemente de construcţie în valoare de 250.000 euro de care vor beneficia copii din aproximativ 150 de şcoli din mediul urban şi rural.