Antena 3 CNN Economic Companii „În orice cameră de hotel, lenjeria de pat este piesă centralăˮ - interviu cu reprezentantul brandului Brodank

„În orice cameră de hotel, lenjeria de pat este piesă centralăˮ - interviu cu reprezentantul brandului Brodank

3 minute de citit Publicat la 16:49 23 Sep 2019 Modificat la 16:49 23 Sep 2019
„În orice cameră de hotel, lenjeria de pat este piesă centralăˮ - interviu cu reprezentantul brandului Brodank

Brodank Comarnic este brand autohton, producător de textile hoteliere ce își spune povestea de succes cu fiecare colaborare pe care o are cu hotelierii. Afacerea este una de continuitate, apărută după ce au început să se privatizeze hotelurile. De-a lungul timpului au diversificat și produsele, pentru ca la ora actuală să dispună de soluții complete pentru unitățile de cazare, oferind perne, pilote, lenjerii, prosoape, halate, etc.

Deni Dragnea, administratorul acestui business, răspunde sincer unui șir de întrebări firești despre cum supraviețuiește o afacere cu capital românesc, despre cum se menține piața și cât de important este să îți menții standardele de furnizor serios.

Prin ce se deosebesc produsele Brodank de ceea ce oferă alți producători?

Am încercat de la bun început să facem asocierea între Brodank și calitate, atât a produselor, cât și ceea ce ține de experiența de colaborare cu noi. Suntem producători, oferim prețuri aferente de producător. Mai apoi, ne folosim de materiale de calitate și de aceea materia primă spre exemplu o importăm, la rolă, din 7 țări.

În plus, realizăm lenjerii și alte textile în mod personalizat. Ținem cont de buget, de preferințele legate de model, material etc. Practic punem la dispoziție mai multe opțiuni, dintre care solicitantul alege ce îi convine. Executăm la comandă și în timp util mai ales.ˮ

Credeți că așa ați reușit să vă mențineți în topul preferințelor publicului vizat?

„Printre altele, da. Să faci lenjerii este una, dar să faci specific pe comandă este altceva. Lucrurile sunt mai complexe în astfel de cazuri, pentru că și termenul de predare poate fi unul relativ. Avem și stocuri cu lenjerii standard, dar pentru unitățile de prestigiu, cu mai multe stele, care au și un design interior pretențios tot ceea ce va completa camera, textile precum lenjeria, prosoapele și altele, se vor supune unor rigori specifice.

În primul rând, sunt dimensiuni specifice pentru astfel de textile. În al doilea rând, este vorba de calitatea demonstrată, pentru că lenjeria în cauză nu va fi doar o singură dată folosită. Brodank producator lenjerii pentru hotel  cu experiență vine cu toate condițiile pentru referințele publicului, oricât de exigent ar fi. Producem pentru hoteluri de 2, 3 stele, pentru cele de 5 stele la fel de bine.ˮ

Recomandați textilele personalizate?

„Ne adaptăm aș spune. Desigur că prin personalizare orice unitate hotelieră își consolidează brand-ul. Oamenii te vor ține însă minte dacă le-ai oferit tot confortul de care aveau nevoie. De aceea, lenjeria de pat o considerăm piesă centrală a oricărei camere de hotel. Primul impact este cel vizual, completat de proba practică, deci cum se simte țesătura la utilizare.

La capitolul prosoape, personalizarea este și ea o notă aparte, întocmai pentru a demonstra că serviciile de cazare nu sunt ca oricare altele. Ceva aparte este metoda jacquard pe care noi o recomandăm, ce presupune a adăuga un logo cel mai adesea.  Vezi aici prosoape pentru hotel, în galeria din cadrul site-ului.ˮ

Ați reușit să aduceți numele de Brodank mai departe. Cum fidelizați publicul sau ce anume vă asigură succesul?

„Implicare constantă și seriozitate. Ne place să spunem că ținem pasul cu ce este nou, îmbunătățim serviciile şi desigur susținem și colaborările de termen lung, adică fidelizam publicul. La lenjerii există diversitate - spre exemplu – 30 de tipuri de țesături din care clientul poate alege. Se orientează astfel și după buget, dar și după preferințele sale. Punem la dispoziție și mostre, un lucru absolut necesar pentru cei care sunt noi, la prima colaborare cu noi. Pot testa cât de rezistent este materialul, în susținerea a ceea ce noi precizăm.

Cât despre cei cu care am mai lucrat și revin cu drag pentru că știu că suntem serioși, nu uităm să le demonstrăm încă o dată că suntem o alegere bună pentru afacerea lor.ˮ

Așadar, o afacere de succes are nevoie în primul rând de multă muncă și pasiune, de eforturi constante și de adaptare la vremurile curente. Toate acestea cunosc și succes mai ales dacă serviciile oferite se adresează specific unui public, de unde și preferința pentru comenzi personalizate. Despre întreaga activitate Brodank, despre cum face din lenjerii un paradis al odihnei, descoperiți și din cadrul paginii oficiale, lenjerii-hotel.ro. 

×
x close