Antena 3 CNN Economic Companii Google, cel mai valoros brand din lume. Coca-Cola ratează top 10

Google, cel mai valoros brand din lume. Coca-Cola ratează top 10

<1 minut de citit Publicat la 19:09 21 Mar 2011 Modificat la 19:09 21 Mar 2011
Google, cel mai valoros brand din lume. Coca-Cola ratează top 10
Foto: Mediafax
Compania de consultanţă Brand Finance a alcătuit un top al celor mai valoroase branduri din lume în 2011, în fruntea căruia se află compania Google, conform Mediafax.

Astfel, Google a înlocuit liderul din 2010, Walmart, cu o valoare totală estimată la 44,29 miliarde de dolari.

Topul se continuă cu firmele Microsoft, Walmart, IBM, Vodafone, Bank of America, General Electric, Apple, Wells Fargo şi AT&T.

Pentru prima dată, brandul Coca-Cola nu a fost inclus între primele zece, ceea ce se explică prin faptul că mulţi consumatori s-au îndreptat spre sucuri naturale sau necarbonatate.

×
x close